2016_Ocak

25 TJK’NIN SESİ OCAK 2016 KASIM AYI TALİHLİSİ MEHMET AVCI MERCEDES İNE KAVUSTU... VELİEFENDİ Yİ AGACLANDIRMA PROJESİ BASLADI “Kasım’da At Başkadır” kampanyasının talihlileri hediyelerini teslim aldı. Kampanyanın en büyük ödülü olan Mercedes C180’in sahibi, Denizli Sarayköy’den emekli öğretmen Mehmet Avcı oldu. Talihli Mehmet Avcı Mercedes’inin anahtarını, Kurumsal İletişim Müdürü Aylin Sevim ve Müşterek Bahisler ve Bayilik Teşkilatı Şefi Ökkeş Oruç’un elinden aldı. Aracını teslim almaya gelen Mehmet Avcı, şunları söyledi: “1978 yılında İstanbul’da öğrenciyken 6’lı Ganyan oynamaya müşterek bahislere katılmaya başladım. 37 yıldır bitmeyen bir at sevgisiyle birlikte at yarışı oynuyorum. 2 sene önce öğretmenlikten emekli oldum. Çekilişte benim de bir şansımın olacağı içimden geçiyordu. Eylül ve Ekim çekilişlerinde de şansımı denemiş ödül kazanamamıştım. Çekilişi eşimle birlikte televizyon başında seyrettik. Kazandığımı öğrendim ve ailece büyük bir mutluluk yaşadık. Türkiye Jokey Kulübü’ne çok teşekkür ediyoruz. Darısı bizim gibi uzun yıllardır at yarışı oynayanların başına diyorum.” Hediye çekilişleri “Yeni Yıla Mercedes’le Girin” sloganıyla Aralık ayında da devam ediyor. İstanbul Veliefendi Hipodrom Müdürlüğü tarafından daha yeşil bir Veliefendi için “Bir fidan da sen dik toprağa, Ihlamur kokulu yarınlara” adı verilen ağaçlandırma projesi başladı. Ihlamur, Doğu Ladini, Çınar, Taflan, Mavi Selvi, Kara Selvi, Erguvan, Kayın, Gül Hatmi, Mavi Ladin ve Leylandi ağaçlarının dikileceği projede, toplamda 3500 adet ağaç ve fidanın dikilmesi planlanmaktadır. Projenin ilk ayağında 450 adet ağaç ve fidan dikimi gerçekleştirildi. Doğa sevgisinin genç nesillere aşılandırılması ve toplumumuza daha temiz ve yeşil bir gelecek bırakılması amacıyla, Veliefendi Hipodrom Müdürlüğü tarafından başlatılan kampanya kapsamında, Ekrem Kurt Apranti Eğitim Merkezi öğrencileri tarafından, hipodromun ana girişinde yer alan yarışsever otoparkı çevresine 100 adet Ihlamur fidanı dikimi 23 Aralık 2015 Çarşamba günü yapıldı. Hipodrom Müdürü Çetin Özdemir projenin önemine dikkat çekerek “Daha yeşil bir çevre için ağaç dikmek, gelecek nesillere bırakacağımız en güzel mirastır. Bugün diktiğimiz bu Ihlamur ağaçlarının kokuları uzun yıllar sonra buradan geçen insanları mutlu edecek, gelecek nesillere de bizlerden armağan olacaktır. Bu vesile ile emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi. Dikime katılan öğrencilere günün anısına, Teşekkür Belgesi verildi.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAzNjM=