2018_Ocak
43 TJK’NIN SESİ OCAK 2018 ’’ ‘‘ 1969 Kütahya doğumluyum ve Kütahya Merkez İlçesi’nde bulunan 643 nolu Ganyan Bayi’ni işletmekteyim. Burası, “Şehzadeler Şehri” olarak bilinir ve bir zamanlar bu bölgede dünyanın en iyi atları yetişirmiş. Özellikle, Anadolu atlarının yetiştirildiği bu topraklarda atçılık çok eskilere dayanıyor. Ben de, bir Kütahya’lı olarak atları çok seviyorum. Bu işe gönül veren Kütahya Atlı Spor Kulübü Başkanı Birol Babanoğlu ile tanıştıktan sonra at sahibi olmaya karar verdim ve iki adet Rahvan atım oldu. Bu atlarımız ile İzmir’de ve Kuşadası’nda düzenlenen Rahvan Yarışları’na katıldık. Çok güzel günlerdi. Daha sonra yaşadığımız talihsiz bir kaza sonucunda atlarımdan birini kaybettim. Bu duruma çok üzüldüm ve artık at sahibi değilim. Fakat, haftasonları işimden fırsat buldukça hobi olarak at binmeye devam ediyorum. At yarışı, sadece şans oyunu olarak görülse de aslında çok güzel bir spor dalıdır. Ben de, lokalimi sadece şans oyunlarının oynandığı bir yer ya da tek başına bir gelir kaynağı olarak görmediğim için buna göre yatırım yapıyorum. Bayimizde, yarışseverlere en iyi hizmeti vermeye çalışıyoruz. Ana ilkemiz, müşteri memnuniyeti. Hedefimiz ise kaliteyi daha da arttırabilmek. Ancak, herkesi memnun etmek zordur. Biz de gelen istek, şikayet ve eleştirileri değerlendirerek en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Bu sporda centilmenliğin ön planda olduğunu düşünüyorum. Saygının ve sevginin bir arada olduğu lokalimize de herkesi davet ediyorum. Önyargılı olmadan bayimizi ziyaret etsinler, bir çay ikram edelim. Ne kadar heyecanlı ve keyifli bir spor olduğunu görsünler. Biz, işletmecilerin sadece şans oyunu işletmecisi olmadığını, at sevgisi olan insanlar olduğunu unutmasınlar. Yeni ganyan bayilerinin açılmasının hizmet kalitesini arttıracağını düşünüyorum ve yeni lokallerin aramıza katılmasından mutluluk duyuyorum. Bu sporu ne kadar tanıtabilirsek, ne kadar sevdirebilirsek, bu sektöre o kadar faydalı oluruz. Atlar, gerçekten çok özel canlılar. Ben de yeniden at sahibi olmak istiyorum fakat bu yıl için böyle bir şansım olmadı. Çünkü, Kütahya’da atlarımız için yeterli tesis bulunmuyor. Var olan tesislerimizde de yeterli yer yok. Ancak bir at sahibi ayrıldığında yer bulabiliyoruz. Umuyorum, atçılığımızın gelişmesi adına önümüzdeki yıllarda daha çok tesis yapılır. MEHMET KILINÇARSLAN
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAzNjM=