2015_Kasım
14 TJK’NIN SESİ KASIM 2015 TARIM BAKANIMIZ KUTBETTİN ARZU, DİYARBAKIR HİPODROMU NU ZİYARET ETTİ Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Kutbettin Arzu, 19 Ekim 2015 Pazartesi günü hipodromumuzu ziyaret ederek yeni hizmete giren “At Hastanesi” ve resmi açılışı bir gün sonra gerçekleşecek olan At’la Terapi Merkezi’ni gezerek ilgililerden bilgi aldı. Kutbettin Arzu, At’la Terapi Merkezi’ni ziyaretinde, projenin özel çocuklar ve aileleri için önemine vurgu yaparak, önceki Bakanımız Mehmet Mehdi Eker’in katkılarının unutulmaması gerektiğini söyledi. Ayrıca projeye ilgi ve desteğinden dolayı Başkanımız Yasin Kadri Ekinci ve Yönetim Kurulumuz’a da teşekkürlerini bildirdi. Ziyarete, Diyarbakır Valisi Hüseyin Aksoy, Vali Yardımcısı Kürşat Güleryüz, Çınar Kaymakamı İsmail Şanlı, Genel Müdürümüz Tuncel Aydın, Yardımcısı Cemil Akpınar ile davetliler ve medya mensupları katıldı. DİYARBAKIR NOTLARI
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAzNjM=